27.06.2017 /
SEOZačněte vyhodnocením vašich potencionálních zákazníků – jejich zájmů, uvažování a webech, které na internetu navštěvují. Doporučujeme připravit persony pro konkrétní osoby, díky kterým dokážete zvolit relevantní kanály a lépe oslovíte jednotlivé zákazníky.
Cílem kvalitního obsahu je bavit, pomáhat a inspirovat čtenáře. Proto klíčovým bodem je volba správných témat článků. Začněte s vyhodnocením vašeho produktu a využijte všechny dostupné zdroje, které vám pomohou určit potřeby vašich zákazníků.
Věnujte dostatek času vyhodnocení obsahového plánu konkurence (zejména blogu a sociálních sítí) a využití propagačních kanálu pro šíření obsahu. Nejde o napodobování či kopírování obsahu, ale inspirování pro volbu zajímavějších a aktuálnějších témat, o kterých můžete říct více než vaši konkurenti. Taktéž se vyplatí sledovat trendy ve vašem oboru, a to jak tuzemské, tak i zahraniční – reagujte na novinky a snažte se udržovat váš obsahový plán „up-to-date“.
Publikační plán vyžaduje přesně stanovený harmonogram, frekvenci publikací a propagační kanály (emailing / newsletter, linkbuilding, sociální sítě). Nastavte si správnou laťku a naplánujte termíny jednotlivých publikací. Pro správné načasování publikace zohledněte časovou náročnost přípravy obsahu a sezónnost, pokud nějaká je a může ovlivnit výsledky propagace obsahu. Pravidelnost publikační činnost zvyšuje přízeň jak vašich čtenářů, tak i vyhledávačů, pokud publikujete na vašem webu, resp. blogu.
Připravte si seznam propagačních kanálů, s jejíchž pomocí budete šířit obsah mezi vašimi čtenáři. Stanovte si optimální rozpočet, připravte grafické podklady a nezapomeňte na vyhodnocení dosahu a měření efektivity propagace.
Chcete poradit s tvorbou obsahového plánu pro váš projekt? Neváhejte a napište nám!
+420 739 437 792 info@mediaunit.cz
MEDIAUNIT.cz s.r.o
U Výstaviště 138/3
Praha 7 – Holešovice
170 00