26.05.2020 /
SEOPokud začínám plánovat SEO strategii projektu, prvním krokem bude příprava sémantického jádra a volba vhodných klíčových slov, s jejichž pomocí potencionální zákazníci vyhledávají váš produkt. Doporučuji použití dvou základních nástrojů:
Struktura webových stránek musí být přehledná a praktická pro běžného uživatele. Doporučuji:
Obsah webových stránek musí být především užitečný pro uživatele. Zaměřte se proto na otázky a problémy, se kterými se uživatel může setkat v průběhu volby vašeho produktu. Vedení rubriky blogu či novinek může posloužit jako informační nástroj pro získání nových zákazníků z vyhledávání. Pro inspiraci se můžete podívat na inspiraci pro váš obsahový plán. Nezapomínejte na vhodnou strukturu a přehlednost textu. Dosazujte klíčová slova nejlépe do prvních vět odstavců, přitom nezapomínejte na skloňování klíčových slov a synonyma. Používejte záhlaví a dodržujte jejich správné umístění na stránce.
Na úvod upozorním na nezbytnost dodržování unikátnosti tagů. Stejně tak jako u obsahu stránek je duplicita nepřípustná!
Název stránky neboli titulek stránky, který vidí uživatele ve vyhledávači. Title je jedním ze základních prvků stránky pro vyhledávače, proto dbejte na umístnění vhodného klíčového slova a zároveň na poutavost pro uživatele ve vyhledávání. Doporučena délka titulku je 50 – 60 znaků.
Popis stránky, který uvidíte ve vyhledávači ihned pod vašim titulkem. Doporučuji uvádět výhody (produktu, služby či obecných výhod vaší společnosti) a dosazení jednoho až dvou klíčových slov. Doporučená délka pro meta description je 150 – 160 znaků.
Alternativní popis obrázků – do alt tagu obrázku jednoduše zadejte vhodné klíčové slovo. Nepoužívejte stejné klíčové slovo u více obrázků.
Linkbuilding neboli budování zpětných odkazů na Váš web je nenahraditelnou součásti SEO optimalizace. Zamyslete se:
Jakmile si odpovíte na tyto otázky, je třeba se zaměřit na volbu vhodných míst pro umístění zpětného odkazu na web. Pokud to vezmu obecně, tak je jich skutečně hodně:
SEO optimalizace je mnohem efektivnější pokud dokážete vyhodnotit výsledky a zaměřit se správným směrem. Níže uvádím seznam nástrojů, které budete potřebovat:
Zaměřit se můžete hodně SEO faktorů webu, více dozvíte na stránce SEO analýza.
+420 739 437 792 info@mediaunit.cz
MEDIAUNIT.cz s.r.o
U Výstaviště 138/3
Praha 7 – Holešovice
170 00