17.12.2016 /
SEOJednoduchá a rychlá komunikace s prodejcem je základem úspěšného obchodování, tak to je i v rámci podnikání na internetu. Každý klient ocení možnost rychlého dotazu a získání okamžité odpovědi. Proto při plánování vaší online strategie je dobré zvážit využití více komunikačních nástrojů.
Ano, není to novinkou, online chat je již velmi rozšířeným prvkem webových stránek jak v rámci rozsáhlých eshopu, tak na stránkách firemních webů, a jak tomu nasvědčují statistiky, tato chytrá aplikace zvyšuje konverzní poměr stránek.
Volba vhodné aplikace online chatu pro naší společnost nebyla jednoduchá. Po zkušenosti s mnohými konkurenčními produkty jsme zvolili jednoznačného favorita – JivoChat. Tento online chat sklízí úspěchy po celém světě a nyní se můžeme setkat i s velkým množstvím českých firem, kteří tuto aplikaci využívají. Není divu, jelikož cenová politika, kterou tato společnost vede, je velice „vstřícná“, proto je zakoupení této aplikace zajímavé jak pro menší společnosti či jednotlivce, tak i pro větší firmy.
Pojďme se podívat na funkce, které nabízí celosvětově nejuznávanější online chat ve svém základním balíčku. Budete se divit, co vše dokáže.
Rychlá integrace do WordPress, Drupal, Joomla, Magento, MODX, Opencart, PRESTASHOP…
Nezáleží na tom, jestli se nacházíte v kanceláři či na procházce v parku. Zároveň s desktop verzi aplikace JivoChat nabízí i chytře vyřešené aplikace pro chytré telefony či tablety, takže již žádná zakázka Vám neunikne.
JivoChat nabízí vlastní analytický systém s poměrně rozsáhlou paletou nástrojů a KPI. Každý kontakt, získaný skrze chat je tady pečlivě zaznamenán včetně podrobných údajů týkajících se klienta: IP, lokalita, zdroj návštěvnosti, seznam a trasa navštívených stránek webu, hodnocení komunikace a kontaktní údaje. V rámci administrace JivoChatu dokážete jednoduše sledovat, vyhodnocovat a srovnávat poptávky. Navíc nastavení měření cílů v Google Analytics je s JivoChat hračka.
V administraci JivoChatu naleznete hodně možnosti nastavení správného načasování okénka chatu jak v okamžiku kdy jste přihlášení online, tak i v okamžiku, kdy se online chatu nikdo nevěnuje. Načasování lze podmínit pomocí:
Lze nastavit vlastní text oslovení zákazníka pro jednotlivé stránky webu pomocí přidání podmínky „kontextního cílení“. V praxi to vypadá takto:
…poté se zobrazí následující oslovení:
Jednou z velmi zajímavých funkcí JivoChatu je zobrazování vzkazu klienta již v průběhu jeho psaní, což umožní nachystat rychleji vhodnou odpověď a lépe porozumět přání klienta (s ohledem na úpravy vzkazu klienta do kterých můžete mnohdy nahlédnout).
Dále skrze administraci JivoChatu můžete pozorovat aktuální návštěvníky webu a nic Vám nebrání v zahájení osobní komunikace.
Buďte svým klientům nablízku když Vás potřebuji a vrátí se Vám to v podobě prodejů.
Vyzkoušejte aktuální verzi aplikace JivoChat zdarma!
+420 739 437 792 info@mediaunit.cz
MEDIAUNIT.cz s.r.o
U Výstaviště 138/3
Praha 7 – Holešovice
170 00